MINGGU KEEMPAT PULUH TIGA
ISNIN (25 OKTOBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5MPV (24 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Ulangkaji novel ( Plot ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 10.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 9.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu – menghurai kepentingan teknik penceritaan dalam novel. |
Sistem bahasa | Sintaksis, sebutan & intonasi |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kesusasteraan Melayu 2.Nilai:kesabaran, tanggungjawab,kasih sayang 3.KBT: KB-mengitlak, menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Novel Seteguh Karang, novel Terminal Tiga, nota |
Refleksi | Para pelajar menunjukkan kesungguhan belajar. 70% daripada pelajar berjaya menghurai teknik penceritaan plot hasil bimbingan guru. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S4 (37 orang) |
Masa | 9.45 - 10.55 a.m |
Tajuk | Kelas NILAM |
Aktiviti | 1.Para pelajar mengisi borang NILAM yang diedarkan . 2.Guru bertindak sebagai pemantau. |
Refleksi | Para pelajar tekun membaca serta mengisi borang NILAM yang diedarkan. |
SELASA (26 OKTOBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5K1 (41 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Ulangkaji novel ( Plot ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 10.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 9.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu – menghurai kepentingan teknik penceritaan dalam novel. |
Sistem bahasa | Sintaksis, sebutan & intonasi |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kesusasteraan Melayu 2.Nilai:kesabaran, tanggungjawab,kasih sayang 3.KBT: KB-mengitlak, menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Novel Seteguh Karang, novel Terminal Tiga, nota |
Refleksi | Para pelajar menunjukkan kesungguhan belajar. 80% daripada pelajar berjaya menghurai teknik penceritaan plot hasil bimbingan guru. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S2 (37 orang) |
Masa | 8.15 - 9.25 a.m |
Tajuk | Kelas NILAM |
Aktiviti | 1.Para pelajar mengisi borang NILAM yang diedarkan . 2.Guru bertindak sebagai pemantau. |
Refleksi | Para pelajar tekun membaca serta mengisi borang NILAM yang diedarkan. |
RABU (27 OKTOBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5K1 (41 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Karangan ( fokus menulis ayat contoh dan ayat penegasan ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan isi yang diberi. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. 70% daripada pelajar berjaya mencapai objektif pelajaran hasil bimbingan guru. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5MPV (24 orang) |
Masa | 8.15 – 9.25 a.m |
Tajuk | Melengkapkan ayat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan individu – mengenal pasti dua perkataan yang tertinggal dalam 3 ayat yang diberi dan menulis semula ayat yang betul. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan guru, 60 % daripada pelajar berjaya mengesan perkataan yang tertinggal serta memberi jawapan yang sesuai. Para pelajar yang lemah masih memerlukan bimbingan guru serta pelajar yang sederhana bijak. |
KHAMIS (28 OKTOBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5MPV (24 orang) |
Masa | 8.15 – 9.25 a.m |
Tajuk | Karangan ( fokus menulis ayat contoh dan ayat penegasan ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan isi yang diberi hasil bimbingan guru. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Para pelajar masih memerlukan bimbingan guru dan hanya 60 % yang menghantar latihan mencapai objektif pelajaran. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S2 (37 orang) |
Masa | 9.45 – 10.55 a.m |
Tajuk | Karangan ( fokus menulis ayat contoh dan ayat penegasan ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan kumpulan –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan 3 isi yang diberi. 3.Wakil kumpulan membentangkan hasil kerja kumpulan. |
Refleksi | Perbincangan serta pembentangan kelas berjalan lancar. 80% daripada pelajar mencapai objektif pelajaran. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S4 (37 orang) |
Masa | 11.30 – 12.40 p.m |
Tajuk | Melengkapkan ayat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan individu – mengenal pasti dua perkataan yang tertinggal dalam 5 ayat yang diberi dan menulis semula ayat yang betul. 2.Perbincangan kelas – menyemak jawapan latihan dengan memanggil pelajar secara rawak memberi jawapan masing-masing. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan kelas, 80 % daripada pelajar yang dipilih berjaya mengesan perkataan yang tertinggal serta memberi jawapan yang sesuai. Pelajar yang gagal menemui jawapan dibantu oleh guru serta pelajar yang lain. Pembelajaran yang menyeronokkan. |
JUMAAT (29 OKTOBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S4 (37 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Karangan ( fokus menulis ayat contoh dan ayat penegasan ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan 2 isi yang diberi hasil bimbingan guru. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S2 (37 orang) |
Masa | 9.40 – 10.40 a.m |
Tajuk | Melengkapkan ayat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan individu – mengenal pasti dua perkataan yang tertinggal dalam 6 ayat yang diberi dan menulis semula ayat yang betul. 2.Perbincangan kelas – menyemak jawapan latihan dengan memanggil pelajar secara rawak memberi jawapan masing-masing. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan kelas, 90 % daripada pelajar yang dipilih berjaya mengesan perkataan yang tertinggal serta memberi jawapan yang sesuai. Pelajar yang gagal menemui jawapan dibantu oleh guru serta pelajar yang lain. Latihan pengukuhan diberi kepada para pelajar. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5K1 (41 orang) |
Masa | 10.40 – 11.40 a.m |
Tajuk | Melengkapkan ayat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan individu – mengenal pasti dua perkataan yang tertinggal dalam 3 ayat yang diberi dan menulis semula ayat yang betul. 2.Perbincangan kelas – menyemak jawapan latihan dengan memanggil pelajar secara rawak memberi jawapan masing-masing. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan kelas, 70 % daripada pelajar yang dipilih berjaya mengesan perkataan yang tertinggal serta memberi jawapan yang sesuai. Pelajar yang gagal menemui jawapan dibantu oleh guru serta pelajar yang lain. |
MINGGU KEEMPAT PULUH EMPAT
ISNIN (1 NOVEMBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5MPV (24 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Persoalan dalam novel |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 10.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 9.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 3.Latihan kumpulan – menghurai 3 persoalan berdasarkan novel yang dipilih. 3.Pembentangan hasil kerja kumpulan. |
Sistem bahasa | Sintaksis, sebutan & intonasi |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kesusasteraan Melayu 2.Nilai:kesabaran, tanggungjawab,kasih sayang 3.KBT: KB-mengitlak, menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Novel Seteguh Karang, novel terminal Tiga, nota pelajar. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Berdasarkan pembentangan yang dilakukan, 80 % daripada pelajar dalam setiap kumpulan mencapai objektif. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S4 (37 orang) |
Masa | 9.45 – 10.55 a.m |
Tajuk | Persoalan dalam novel |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 10.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 9.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu – menghurai 3 persoalan berdasarkan novel yang dipilih. |
Sistem bahasa | Sintaksis, sebutan & intonasi |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kesusasteraan Melayu 2.Nilai:kesabaran, tanggungjawab,kasih sayang 3.KBT: KB-mengitlak, menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Novel Seteguh Karang, novel terminal Tiga, nota pelajar. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Berdasarkan penyemakan guru, 80 % daripada pelajar yang menghantar buku latihan mencapai objektif. |
SELASA (2 NOVEMBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5K1 (41 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Persoalan dalam novel |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 10.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 9.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 3.Latihan kumpulan – menghurai 3 persoalan berdasarkan novel yang dipilih. 3.Pembentangan hasil kerja kumpulan. |
Sistem bahasa | Sintaksis, sebutan & intonasi |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kesusasteraan Melayu 2.Nilai:kesabaran, tanggungjawab,kasih sayang 3.KBT: KB-mengitlak, menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Novel Seteguh Karang, novel terminal Tiga, nota pelajar. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Berdasarkan pembentangan yang dilakukan, 70 % daripada pelajar dalam setiap kumpulan mencapai objektif. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S2 (37 orang) |
Masa | 8.15 - 9.25 a.m |
Tajuk | Persoalan dalam novel |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 10.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 9.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu – menghurai 4 persoalan berdasarkan novel yang dipilih. |
Sistem bahasa | Sintaksis, sebutan & intonasi |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kesusasteraan Melayu 2.Nilai:kesabaran, tanggungjawab,kasih sayang 3.KBT: KB-mengitlak, menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Novel Seteguh Karang, novel terminal Tiga, nota pelajar. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Berdasarkan penyemakan guru, 90 % daripada pelajar yang menghantar buku latihan mencapai objektif. |
RABU (3 NOVEMBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5K1 (41 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Karangan pendapat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan isi yang diberi. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Hasil penyemakan guru, 70% daripada pelajar memenuhi kriteria yang diperlukan dalam menulis karangan. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5MPV (24 orang) |
Masa | 8.15 – 9.25 a.m |
Tajuk | Tatabahasa ( Peribahasa ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan kumpulan – mengenal pasti 3 peribahasa daripada petikan yang diberi. – mengisi satu peribahasa yang sesuai dalam 3 petak kosong. 2.Pembentangan jawapan oleh wakil setiap kumpulan. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan kelas, 80 % daripada pelajar yang dipilih berjaya mengesan peribahasa yang sesuai. |
KHAMIS (4 NOVEMBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5MPV (24 orang) |
Masa | 8.15 – 9.25 a.m |
Tajuk | Karangan pendapat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan isi yang diberi. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Hasil penyemakan guru, 70% daripada pelajar berjaya memenuhi kriteria yang diperlukan dalam menulis karangan. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S2 (37 orang) |
Masa | 9.45 – 10.55 a.m |
Tajuk | Karangan pendapat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan kumpulan –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan isi yang diberi. 3.Pembentangan kumpulan. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Hasil pembentangan kelas, 80% daripada pelajar memenuhi kriteria yang diperlukan dalam menulis karangan. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S4 (37 orang) |
Masa | 11.30 – 12.40 p.m |
Tajuk | Tatabahasa ( Peribahasa ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan kumpulan – mengenal pasti 3 peribahasa daripada petikan yang diberi. – mengisi satu peribahasa yang sesuai dalam 3 petak kosong. 2.Pembentangan jawapan oleh wakil setiap kumpulan. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan kelas, 80 % daripada pelajar yang dipilih berjaya mengesan peribahasa yang sesuai. |
JUMAAT (5 NOVEMBER 2010) | |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S4 (37 orang) |
Masa | 7.05 - 8.15 a.m |
Tajuk | Karangan pendapat |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat:
|
Fokus utama | 8.3 aras 1 (i) |
Fokus sampingan | 12.1 aras 1 (i) |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1. Ilmu:kemasyarakatan. Penerapan nilai moral 2. Nilai:tanggungjawab, kerjasama 3. KBT:KB-menjana idea Pembelajaran kontekstual 4.BBB: Buku rujukan |
Aktiviti | 1.Perbincangan kelas. 2.Latihan individu –menulis ayat contoh dan ayat penegasan berdasarkan isi yang diberi. |
Refleksi | Perbincangan kelas berjalan lancar. Hasil penyemakan guru, 70% daripada pelajar memenuhi kriteria yang diperlukan dalam menulis karangan. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5S2 (37 orang) |
Masa | 9.40 – 10.40 a.m |
Tajuk | Tatabahasa ( Peribahasa ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan kumpulan – mengenal pasti 3 peribahasa daripada petikan yang diberi. – mengisi satu peribahasa yang sesuai dalam 3 petak kosong. 2.Pembentangan jawapan oleh wakil setiap kumpulan. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan kelas, 90 % daripada pelajar yang dipilih berjaya mengesan peribahasa yang sesuai. |
Subjek | Bahasa Malaysia |
Kelas | 5K1 (41 orang) |
Masa | 10.40 – 11.40 a.m |
Tajuk | Tatabahasa ( Peribahasa ) |
Objektif | Pada akhir pelajaran, pelajar dapat;
|
Fokus utama | 8.1 Aras 1 (iv) |
Fokus sampingan | 3.1 Aras 1 (i) |
Aktiviti | 1.Latihan kumpulan – mengenal pasti 3 peribahasa daripada petikan yang diberi. – mengisi satu peribahasa yang sesuai dalam 3 petak kosong. 2.Pembentangan jawapan oleh wakil setiap kumpulan. |
Sistem bahasa | Sintaksis |
Pengisian kurikulum | 1.Ilmu:Kemasyarakatan 2.Nilai:kerajinan, tanggungjawab, kerjasama 3.KBT: KB-menjana idea Kecerdasan pelbagai 4.BBB: Buku rujukan. |
Refleksi | Hasil penyemakan kelas, 70 % daripada pelajar yang dipilih berjaya mengesan peribahasa yang sesuai. |
No comments:
Post a Comment